środa, 4 grudnia 2013

48 h przed wylotem...

Moi Drodzy jeszcze tylko dziś i jutro i frrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr lecimy o 8 rano w piątek :)))))))  Zatem teraz mamy czas...prania, sprzątania, gotowania i wieczornego pakowania. Wiem, że nie brzmi to wspaniale i wcale nie podróżniczo, ale nie lubię zostawiać wyjeżdzjąc stosu prania w koszu i bałaganu, choć i tak troszkę się zakurzą mebelki, ale miło wracać z myślą, że nie będzie takiego wielkiego rozgardiaszu :) A dlaczego wielkie gotowanie?? Otóż trzeba zabezpieczyć obiadki Tacie mojego M. Akurat ten facet nie radzi sobie zbytnio w kuchni, odkąd zabrakło Mamy,... wiec walczę z gulaszem w największym garnku i  big porcją udek kurczaka z piekarnika...Popakuje w pojemniki i jakoś to będzie...mam nadzieje.
Wracając do pakowania...rzeczy na liścię jest po kokardy, ale damy radę :)))))))))))))))) Część ciuchów już poskładana i przygotowana, ale najważniejsze, że mój ukochany M. zdobył upatrzoną przez mnie sukienkę do takiej  naszej prywatnej, mini sesji , która chcę mi zrobić - pisałam ,że lubi pstrykać fotki :))) Łatwo nie było, bo na wieszakach nie moje rozmiary, więc wydzwonił kilka sklepów i znalazł.... ale czerwoną...a raczej chciałam czarną..Jako, że jest Supermanem, wypatrzył manekina w Arkadii ubranego właśnie w mój rozmiar :) Przekonał Panią żeby ją zdjęli, co nie jest taką prostą sprawą, ponieważ jacyś dekoratorzy do tego są potrzebni co mają uprawnienie do majstrowania na wystawie sklepowej - he he- takie czasy--- no Kochani i jest dłuuuuga, czarna, satynowa, sukienusia :))) Ach ten M.
Jeszcze raz dziękuje Ci Skarbie :)))
Dzisiejszy post chcę poświęcić inspirującym detalom, które wypatrzone potrafią urzec i zachęcić do kreatywności :)))))))) Mój ulubiony detal poduszka w czarne słoniki, mały, biały ptaszek origami, dwa czarne pióra przyklejone do ściany, obrazek w ramie skrzydlatej świnki... A jakie są Wasze ulubione detale z tych zdjęć??
Cudnego dnia Wszystkim!!!





















6 komentarzy:

  1. Oh Kochana, aż ekscytację wyczuwam w tym poście. Ten Twój M. musi kochać Cie bezgranicznie, że takie niespodzianki Ci sprawia - Love is in the air :)
    Tymczasem bawcie się dobrze, wypocznijcie, wyradujcie i kto wiem, może wrócicie juz w trojkę ;) haha
    Piekne inspiracje, a z porzadkami przed wyjazdem robie tak samo, nie lubie miec bałaganu po powrocie i brawo dla dobrej Pani Domu , która troszczy się nawet o teścia :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ci Cleo za takie miłe słowa:) A M ..chyba kocha :)))) hehe
      Zatem urlop czas zacząć..a co będzie... czas pokaże:)

      buziaki i pamietam by przywieść Ci troszke tego karaibskiego słonka:))))))

      Usuń
  2. Wypoczywaj i wróć pełna zapału i nowych pomysłów :). Zdobycie czegoś z wystawy to prawie niewykonalna sztuka, więc nieźle ten Twój mężczyzna musiał się natrudzić, żeby ją zdobyć. Koniecznie pokaż zdjęcia po powrocie - oczywiście w rzeczonej sukience też. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waczył jak lew :))))))))))) ja bym pewnie odpuściła:)) a fotki będa będą:))

      ściskam cieplutko :)******

      Usuń
  3. Ależ tutaj u Ciebie jest uroczo - zostaję :) i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam z całego serduszka na pozostanie dłużej, dłuuugo zawsze:)))

      buziak:)***

      Usuń