piątek, 4 kwietnia 2014

Idea for Easter Bunny :)

Kochani dziś szybciutka publikacja i oszczędnie w słowach, bo od rana było jeżdżenie :(Skoro przez procedury wczoraj Pan nie mógł konta otworzyć to cóż...dziś znów składam tam wizytę, na szczęście już wszystko było gotowe:))) W ogóle sporo biegania, składania podpisów odbierania dokumentów...jak przy firmie:) Właśnie pisze do Was z kawiarni Bułkę przez Bibułkę, pożeram pyszności i pije świeży sok z pomarańczy:)) A potem dalej w drogę:))))
Króliczkowe inspiracje przygotowałam wczoraj wieczorem i mam nadzieje, że Wam przypadną do gustu i może wypatrzycie coś dla siebie :))
Zapowiada się w stolicy słoneczny weekend i zamierzam go na maksa wykorzystać i to samo radzę Wam Moi Drodzy - koniec z komputerem, klientami i pracą....od 17:00 w piątek nie ma mnie zawodowo, za to tylko i wyłącznie spacerki, jedzeniowe przyjemności i towarzyskie spotkania :)))
Kocham weekendy:)))i cudnego Wam życzę :))))))))))

























Zdjęcia: Pinterest.com



17 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, takie wesołe te Twoje zajączki (będę się upierać, że symbolem Wielkanocy jest jednak zając, a nie królik :-)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze inspiracje wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zające.Właśnie szykuje się u nas w Święta Roczek,więc dekoracje jak znalazł.
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie i pędze sprawdzić co u Ciebie Kochana:)))

      buzka

      Usuń
  4. To skaczesz dziś po mieście jak te zajaczki :)))
    Piekne inspiracje :))
    Mam nadzieje, że wieczorem dostaniecie zasłużony odpoczynek po takim miejscki brykaniu :))
    Buziaki ogromne posyłam do Ciebie Madziu, udanego weekendu Wam życzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu doskonale to ujełas- dosłownie jak zając:)))) to tu to tam :)))

      całusy wielkie dla Ciebie:)*******************

      Usuń
  5. swietne pomysły! chyba sobie uszyję takie z filcu:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zalatana jesteś - tak Marysia pisze, jak te zające chyba skaczesz :)))) w weekend odpoczywaj - należy Ci się :))) Cudne te inspiracje :) najbardziej urzekły mnie te na słomkach i girlanda :)) buziaki i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak odpoczynek był ale poniedziałek był mega pracowity aby jutro było spokojniej :))))))))))))))) całusy Kochana słodziachne dla Ciebie:)*****

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po 1. Ten blog nie wnosi niczego nowego do kwestii projektowania i inspiracji. Zdjęcia są ukradzione z innych portali nie są niczym innowacyjnym itp. Piszę całkowicie świadomie, że ukradzione, bo ani jedno zdjęcia do tej pory nie jest podpisane.
    Po 2. Dziewczyno ile Ty masz lat ? Tak infantylnych i dziecinnych tekstów nigdy nie czytałam. Sprawdzaj to co napisałaś, bo tekst zawiera masę błędów zarówno gramatycznych jak i stylistycznych.
    Wszystko sprowadza się do bloga w stylu - mój kochany pamiętniczku a nie to bloga o projektowaniu wnętrz.
    ps. pokaż coś swojego jakąkolwiek aranżację pomieszczenia, którą sama być przygotowała a nie zaczerpnęła z cudzych pomysłów lub z IKEA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi że tak uważasz,ale szanuje Twoje zdanie. Moje zdjęcia też prezentuję, więc chyba nie dokładnie sprawdziłaś.Fotki inych są zawsze z tego samego zródła i zaznaczam to pod ostatnim zdjęciem danego posta- czyli wszystkie "nie moje" są z Pinterest com i zawsze to podaje... Nic nie kradnę. Mam czyste sumienie. W kwesti..stylu - taki mam, nikt nie zmusza Cię do zaglądania na tego bloga...a błędy się zdarzają...jak piszę się coś w pośpiechu Tematów nie zamierzam zmieniać, w przekroju ponad roku prowadzenia bloga są różne i takie zostaną. Niewiem co Ci daję taka krytyka?Czy ja gdzieś deklaruję, że ten blog będzie wnosił nowe rzeczy w kwestii projektowania itd Nie,bo nie o to w nim chodzi.Nie wiem czego oczekujesz ode mnie.Każdy ma prawo pisać bloga takiego jakiego chce i prowadzić go jak chcę oraz poruszać takie tematy jakie uważa za stosowne.
      Z pozdrowieniami.

      Usuń