poniedziałek, 27 października 2014

Jestem.

Kochani!! Jestem -  wróciłam. Trochę czasu minęło, wiem, przepraszam Was mocno, ale wybaczcie tyle się działo - w pierwszej kolejności Nasz piękny, wyjątkowy, dzień ślubu 4.10.2014, ale o tym gdy więcej czasu u mnie będzie i jak już fotki od fotografa będą:)))) Potem gdy emocje opadły operacja Taty, o której wspominałam w  poprzednich postach więc dni całe mijały mi na pracy i odwiedzinach w szpitalu. "Wszystko poszło zgodnie z planem" - słowa lekarza prowadzącego -  a teraz trzeba tylko modlić się, by stan się nie pogorszył, by przynajmniej było tak, jak jest teraz...Przez te dni mieszkała z Nami moja Mama, dawno nie miałam okazji cieszyć się jej towarzystwem tak długo :)) Łatwiej i mi, i Jej było znieść stres i strach jaki towarzyszył tej poważnej operacji Taty. Dałyśmy radę.
A Ja? Walczę. Dzielnie...nadal, było pod górkę.... mocno... ale Mąż wyszukał i jest - inny lekarz, inne leki - poprawa po kilku dniach jest więc i sił mam więcej...i jakoś tak energii przybyło :)))) Oby ta tendencja się utrzymała aż do pełnego sukcesu:)))) 
Firma rozwija się, mamy dużo pracy, ale dzięki temu mnóstwo możliwości, kolejne plany aż gęsto :) w kalendarzu :)))
Zatem szybciutko podsumowując jestem: zakochana po uszy w swym Mężu, zapracowana, zdeterminowana...Odliczam dni do podróżny poślubnej na Zanzibar :))))))))
W marcu tydzień w Rzymie już mamy wykupiony, pomysł Męża Wspaniałego na świętowanie Dnia Kobiet :))))))) Choć to wszystko jeszcze daleko...wieczorami w myślach już pakuję Nasze walizki :)
I w tych kilku zdaniach zamykają się dni mojej nieobecności, co było, co jest i co będzie.
Czeka mnie jeszcze nadrabianie zaległości na Waszych blogach :)) Czyli sama przyjemność:)))

Miłego dnia :)***

P.S. Jesiennie się zrobiło:) i chce się z Wami podzielić kilkoma fotkami, które pstrykam tu i tam :)) Zapraszam :)


W Łazienkach Królewskich. 



W naszym ogródku :)



Spacer w Parku Skaryszewskim. 


Lucy - rośnie jak na drożdżach :))
Zdjęcia prywatne- całkowity zakaz kopiowania.




11 komentarzy:

  1. Kochana, gratulacje z okazji ślubu :) Dużo lat w miłości i szczęsciu. Dla taty szybkiego powrotu do zdrowia i dla Ciebie dużo sił.
    PS. Piękny piesio.
    Pozdrowienia gorace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana bardzo dziękuję:) a piesio piękny fakt ale daje czasem do wiwatu :)))

      buziaki

      Usuń
  2. Jak dobrze,że jesteś:) Wszystkiego dobrego Żono:)Szczęścia dla Was.Trzymam kciuki za Tatę. Widzisz,a aj myślałam ,że Wy już wróciliście z Zanzibaru?
    ściskam jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj uwierz Kochana przydałby się ten Zanzibar już teraz i mi i Mężowi :))) no ale niestety pogodowo w grudniu najbezpieczniej wiec z tąd termin:)))
      dziękuje za ciepłe słowa oby się spełniły :))))
      całusy :)***

      Usuń
  3. To rzeczywiście dużo się u Ciebie dzieje! Gratulacje wielkie z okazji ślubu, wszystkiego dla Was co najlepsze; życia wypełnionego marzeniami i uśmiechem:) Dużo zdrowia życzę zarówno dla Ciebie jak i całej Twojej rodzinki! Musze Ci napisać, że fantastycznie się czytało o tym jaka jesteś zakochana w swoim mężu:))) Buziaki Kochana:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Bardzo dziękuje Ci Kochana za tak miłe słowa i życzenia:) "przede wszystkim zdrowia bo to najważniejsze resztę da się załatwić samemu" tak mawia mój znajomy :)*
      całuje:)****

      Usuń
  4. Madziu ogromne gratulacje Kochani dla Was! Wszystkiego co najlepsze, słońca na Waszej drodze, która niech drogą piękną będzie i bez wykopków, dołków i zakrętów ostrych. I żebyście na tej drodze samych mądrych i dobrych ludzi spotykali :))))) Cieszy się serce, gdy człowiek czyta o takiej miłości :)))) Dobrze, że jest nowy lekarz, ja trzymam kciuki i za zdrówko Taty i Twoje - jak znajdziesz chwilę, to odezwij się via @ :))) buziaki ogromne dla Ciebie Madziu :******************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Kochana:) dziękuję za tak piękne słowa w imieniu swoim i mego Męża:)) jak to brzmi :)))) LOVE:))))))
      oby się spełniły te wszystkie życzenia:)))Zdrowie najważniejsze:))))))
      ściskam i tule Ciebie do serducha :)***********

      Usuń
  5. Madzia dzieje się u Ciebie mnóstwo i niech dzieje się jak najlepiej. Wiesz, że ja całym sercem myślę żeby Wam było cudnie( może nie znamy się osobiście ale myśli według mnie mają straszliwą moc)...zazdroszczę tych wszystkich planów, podróży...nie zazdroszczę smutków ale wiadomo każdy jakieś ma i z jakimiś codziennie musi się borykać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się i mocno w to wierze i wierzyłam od zawsze :)))) dobre myśli mają mega moc:))))))))))))ą smutki to tak jak piszesz Olu, każdy ma jakieś ale niech one nie przesłaniają tego co mamy najlepsze... najważniejsze najczęściej tuż obok :)) Dziękujemy ślicznie za życzenia i mocno trzymamy kciuki by się spełniły co do jednego :)))
      całusy ogromne śle do Ciebie z super pozytywna energia:))))****

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :) Żebyście zawsze byli szczęśliwi i zakochani jak w dzień ślubu ! Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń