piątek, 5 grudnia 2014

Kropla inspiracji vol. 29

Kochani dopadło mnie przeziębienie...totalnie bezsensu, bo już za chwilę wyjazd:( a mam takiego gluta, że dawno nie pamiętam, by męczył mnie taki katar...Dobrze, że ból gardła ustąpił :) Leczę się półśrodkami bez recepty na katarzysko i domowe sposoby: herbata z sokiem z malin, napar cytrusowo-imbirowy i liczę, że wygrzeje to pod kocem do środy... Oby!!!
A plan był inny, ale jak to lubię powtarzać: "życie dzieje się kiedy robisz plany".
Rzeczy z listy znikają bardzo pomalutku, wiecznie przekładam je na jutro, bo może lepiej będę się czuła, a dni uciekają....
Miałam też w planach post o nowo zakupionych rzeczach w sklepie Tiger, i te które zamówiliśmy na Westwing, ale sił brak...tonę w chusteczkach do nosa...BU - NIE LUBIĘ...
Ok, święta zbliżają się wielkimi krokami zatem zapraszam na porcję świątecznych inspiracji :)))Jutro Mikołajki, mam nadzieję, że nie dostanę rózgi :)))
Miłego weekendu Moi Drodzy :))))














Zdjęcia: Pinterest.com

16 komentarzy:

  1. uwielbiam takie fotki, są mega inspirujące...

    ps. zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana moja...tulę na wyzdrowienie ;-)...kuruj się koniecznie...ależ ja Ci Tigera zazdroszczę...u nas nie ma i złość mnie ogrania na to...a inspiracje cudne i skorzystam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zawsze mogę zakupić co potrzeba i Ci wysłać:)))nie ma sprawy :)))) całuje i tule:)**

      ja jeszcze z lekkim glutem ale liczę na to ze zanim dolecę to mi przejdzie he he :)))

      Usuń
  3. I te proste butelki na końcu są świetne , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie wczoraj sie cos dobieralo. Ale wzielam sie ostro za walke i dzis czuje sie juz znacznie lepiej.
    Zdrowiej kochana!!!! A inspiracje jak zwykle swietne i klimatyczne :)
    Buziaki i zdrowka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Marysiu oby i mnie do końca ten glut opuścił :))i kaszel...bu nie lubię :////

      buziaki urlopowe z mojej strony :**

      Usuń
  5. Zdrówka życzę! Inspiracja jak znalazł, super! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)))))) całusy i do sklikania po moim powrocie

      Usuń
  6. Ale pech no ;/ ale zdrówka życzę Ci Madziu, niech katar precz idzie. Miód, czosnek i cytryna :) polecam! Buziaki Kochana i dziękuję za cudne inspiracje :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kochana z glutem lepiej :) kaszel jeszcze potrafi złapać ale cóż rady nie ma lecimy może mnie tam słonko wygrzeje podobno 34st C...hihi

      całusy:)****

      Usuń
  7. Piękne inspiracje! Mocno wierzę, że do wyjazdu wydobrzejesz! A posty wstawisz później, my poczekamy :D

    Pozdrowionka
    Magda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu dziękuję za dobre słowo jest ze zdrowiem lepiej ale mimo to kaszel i katar lecą z nami:( choć już w słabszej wersji..moze słonko tam pomoże:)***

      całusy

      Usuń
  8. Inspiracje piękne!zdrowiej KOchana!!!!
    u mnie L znowu zakatarzony,więc uziemieni jesteśmy w domu:/
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj współczuje bo wiem jak katarzysko meczy:////// buuuuuu niech idzie sobie katarzysko precz-precz z noska małego sio--
      zdrówka dla L. życzę i Ty dbaj o siebie :)***

      całuje i tule:)*****

      Usuń