środa, 9 października 2013

Huśtawkowe love...

Zapatrzyłam się na te huśtawki :))Hm.... i od razu chciałabym mieć taką jedną w mieszkaniu....a jeszcze lepiej by było, jakby Nasze mieszkanie miało widok na piękną plaże, a nie na ...drugi budujący się budynek osiedla:) Marzenia... Ale tak sobie myślę, że jak w mieszkaniu nie da rady - to może w przyszłym roku, jak zajmiemy się aranżacją Naszego ogrodu to w tych 32m2 znajdzie się miejsce na jakąś...że tak powiem -bujankę:))) Co Wy Kochani uważacie na ten temat: huśtawka w domu? To dobry, czy zły pomysł?
Miłego dnia :)))***
Dziękuję, że do mnie zaglądacie :)))))))******
A i pamiętajcie o facebookowym "eXtra+"





















9 komentarzy:

  1. W tych zaprezentowanych mieszkaniach wyglądają zjawiskowo. Myślę, że w dużym przestronnym pomieszczeniu jak najbardziej. U mnie nie byłoby na to miejsca niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie ten brak miejsca..Cleo jak ja Cię rozumiem :)))

      buziak

      Usuń
  2. Kiedyś miałam w mieszkaniu hamak, to było naprawdę fajne miejsce na relaks. Myślę, że taka huśtawa też byłaby niezła, ale zgadzam się z Cleo, potrzebna jest przestrzeń. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hamak w domu super sprawa:)) czemu już go nie ma?

      buziaki

      Usuń
  3. huśtawka w domu - super! pierwsza dla mnie najladniejsza, szczegolnie pasuje do bialego wnetrza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne propozycje, tylko mieć miejsce na taką huśtawkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie...brak miejsca to mój ciągły kłopot no ale możne kiedyś:)))

      pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  5. też ja zauważyłam i stwierdzam że jest boska:)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń