wtorek, 15 października 2013

Zapraszam na wycieczkę po Sztokholmie cz.1

Kochani trochę to trwało, no ale jest - foto relacja w wyjazdu do Sztokholmu:))) Miasto widziane Naszymi oczami, dawno tyle nie spacerowaliśmy co tam:))) Pogoda dopisała, miejsce urzekające, mili ludzie..czas tylko dla Nas...czego pragnąć więcej?
Poniżej fotki, które zrobiłam swoim telefonem :))) kończę na Espresso House -  czyli tam gdzie robiliśmy przerwę na kawkę:)) Bardzo przyjemne miejsce, można siedzieć i siedzieć:)) Część druga, te z telefonu i aparatu -  mego bądź nie mego autorstwa:)))) mój M. robi lepsze fotki :))) już niebawem :)))

Buziak
































Zdjęcia prywatne- zakaz kopiowania.

7 komentarzy:

  1. W koncu doczekałam się zdjęć:)
    Kocham Szwecje <3
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Sztokholm.... mmm.. w planach mam ;) Szwecji kawałek przejechałam, ale Sztokholmu nie odwiedziłam dotychczas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zatem koniecznie trzeba poświecic ze 2 dni na to piekne miasto - spodziewam sie że zapewne cala Szwecja jest piekna:)))

      pozdrawiam

      Usuń
  3. Piękne ujęcia! Jestem pod wrażeniem również ich jakości, bo piszesz, że robione komórką?!
    Jeszcze nigdy nie byłam w Sztokholmie ani wogóle w Szwecji :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana iPhon5 takie robi nawet za bardzo nie przykladalam sie po prostu pstryk pstryk i dalej :))) Polecam Sztokholm z calego serca:)))

      buziak:)*

      Usuń
  4. dzięki za Sztokholm :) zapraszam Cię do mnie na Malmo.
    kurczę, myślę po Twoich zdjęciach, że by mi się tam spodobało!

    OdpowiedzUsuń