piątek, 3 stycznia 2014

W poszukiwaniu skarbów, gdzie??

Zachęcam by w wolnej chwili zajrzeć do sklepu H&M Home:)) Uważam że na prawdę warto, ponieważ ceny są przystępne no i jest w czym wybierać - od drobiazgów po piękne koce i pościele :))))))))))) W Warszawie mamy jeden sklep z kolekcją do domu ...na szczęście :)) Oczywiście byłam w dniu otwarcia i zdecydowanie ucierpiała na tym moja krata kredytowa. Zakupy objęły dość szeroki zakres :)) bo zaczynając od kilku świec, poprzez ręczniki, pościel, słoiki, metalowe pojemniki, 3 poduszki,  kończąc na dywaniku pod choinkę...oczywiście najdroższa była pościel i poduszki, ale nie mogłam bez nich wyjść ze sklepu, tym bardziej, że Nasza kanapa cierpiała na deficyt poduszkowców, a pościel jak to pościel...zawsze się przydaje :)) Zatem kto może Kochani niech zajrzy i sprawdzi :)))))))))) Ja pewnie niedługo też się wybiorę po raz drugi na łowy....tymczasem mały przedsmak tego co w sklepie znajdziemy :))





















Zdjęcia: hm.com.; Google.

7 komentarzy:

  1. ja w warszawskim H&M byłam drugiego dnia po otwarciu i... półki były niemal puste, a to co zostało nie powalało ani urodą ani jakością. Może kolejnym razem trafię na dostawę hihi ;-) i na rzeczy, które upatrzyłam sobie na stronie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzm się z kwestia tych pustych półek bo jak odchodziłam od kasy to dosłownie czytski były, wszytsko przebrane.... ja z tych rzeczy zakupionych jestem bardzo zadowolona:)) Daj mu druga szanse:))
      buziaki

      Usuń
  2. Z wielką chęcią bym tam pobuszowała, ale do najbliższego H&M Home mam 200 km. Dziękuję serdecznie za pamięć i życzenia, dla Ciebie też wszystkiego co najlepsze w tym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to rzeczywiście kawał drogi...no ale moze jakos przy okazji:)

      cieplutko ściskam i pozdrawiam

      Usuń
  3. Widzę na tych zdjęciach kilka moich nabytków, faktycznie 9,99 zł za fajną poszewkę 50 x 50 z suwakiem i to w cenie regularnej to jak darmo, a wzornictwo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :)))))))))))mają w miare dostępne ceny:)) i niebanalne pomysły

      buziaki

      Usuń
  4. Dzisiaj byłam w sklepie w Gdyni, mogłabym tak wykupić dosłownie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń