środa, 23 lipca 2014

Pomysł na ścianę :)

Dziś szybciutki wpis na temat ciekawych wg mnie pomysłów na ścianę , na jej dekoracje lub wykonanie :))) Można zaszaleć, zresztą zobaczcie Kochani sami :))) Ja już swoją ścianę mam w zasadzie dwie: jedna z tapetą a druga, a raczej jej kawałek maźnięty farbą tablicową i magnetyczną - pisałam o tym tutaj: http://m-lenat.blogspot.com/2014/02/mae-malowanie-wielkie-tapetowanie.html
Jeszcze mi się nie znudziła, aczkolwiek jak przyjedzie mi urządzać kiedyś  Nasze drugie mieszkanie to planuje bardziej zaszaleć, choć na tamten moment ta wybrana przez Nas tapeta wydawała się dość odważna :)))
Buziaki i dobrego dnia Wszystkim





















Zdjęcia: Pinterest.com


7 komentarzy:

  1. To drugie zdjecie mi się podoba, jak i to trzecie od końca, a te chmury - obłęd :)))
    Milego dnia Kochana :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chmury są boskie :)))) a drugie od góry to normalnie mam wrażenie jakby pod wpływem chwili ktoś mazną ścianę a efekt super:))))
      i Tobie wspaniałego dnia Kochana
      pozdrawiam z burzowej stolicy :)))

      Usuń
  2. Chmury wymiatają. Ślicznie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się i do tego ta lampa świetnie się komponuje:))))

      buziaki

      Usuń
  3. Każde ma coś w sobie !!! Piękne zdjęcia i wnętrza !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fototapeta z chmurami mnie oczarowała!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń