poniedziałek, 24 listopada 2014

W temacie Świąt...

Urodzinowa, sobotnia kolacja za nami :) Przepis na udaną imprezę znany: cudowni Przyjaciele, karaoke, odrobina alkoholu, sushi, gokarty dla Panów...Finał niespodziewany to prezent dla mego Męża:) od Przyjaciela dostał wielką paczkę, a w niej stół do piłkarzyków:)))) Szok!!! Oczywiście odbył się turniej, walka była zacięta:) i przy tym prezencie, mój prezent MacBook Air wypadł bladziutko:) No cóż ja bardziej praktycznie do tematu podeszłam:)))))
Podsumowując skończyliśmy o 4:00, szacunek dla sąsiadów, że dali radę i nie skarżyli się na hałasy :)))
Wyjazd zbliża się wielkimi krokami, i pomalutku planujemy co tam chcemy zwiedzić i zobaczyć.
Są już fotki ze ślubu, zatem niebawem pokaże kilka ujęć tego naszego wspaniałego dnia.
Tymczasem wracam do pracy, bo samo niestety się nie zrobi...a myślami krążę wokół świątecznych spraw, które chcemy załatwić przed wylotem :))
Zapraszam na świąteczne inspiracje, życząc Wam Kochani miłego dnia :)










Wspomniany stół do piłkarzyków :)
Pozostałe zdjęcia : Pinterest.com

10 komentarzy:

  1. No super, taki prezent to coś idealnego dla Panów ;))
    Bardzo jestem ciekawa Waszych zdjęć ze ślubu, już nie mogę się ich doczekać :))
    Przyjemnego dnia Kochana, nie planuj tam za dużo ;)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł Kochana super tylko gdzie to wstawić:)))

      buziaki

      Usuń
  2. choinka z drewna wymiata:-)
    wszystkiego db :-))
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że zabawa była udana...to najważniejsze...ja też zwykle prezenty mam bardzo praktyczne ;-). Nie wiem jak to się stało, że ja post o mopsie przeoczyłam...w każdym razie jest przeuroczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Nas dwie- takie praktyczne:)))

      buziaki przesyłam

      Usuń
  4. świetnie,że urodziny się udały:)
    ściskam i miłego dnia dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje świąteczne, chyba ściągnę pomysł na słoiczki z czarną plakietką i napisem ho ho ho. No i podsunęłaś mi całkiem niezły pomysł na prezent dla fana piłki nożnej, a do urodzin męża niedaleko, synek też się bardzo ucieszy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiem że i jak się w te piłkarskie rozgrywki wciągnęłam i dwa razy Męża ograłam :)))

      buziaki Kochana

      Usuń