wtorek, 26 marca 2013

Niesamowity grey

Uwielbiam wszelkie odcienie koloru szarego!!! Według mnie daje on nieskończoną liczbę możliwości :)))) Nieważne czy znajdzie się w kolorze ścian, podłogi, meblach, dodatkach, tekstyliach, bo przecież możemy wspaniale bawić się tym kolorem wykorzystując go w każdym pomieszczeniu - kuchni, salonie, sypialni, łazience, w dziecięcym pokoju, a nawet na tarasie czy w ogrodzie. To wdzięczna barwa doskonale komponująca się z wieloma innymi kolorami, mi szczególnie podoba się w zestawieniu z bielą, czernią i ciepłym odcieniem drewna. W moim nowym mieszkaniu na pewno wykorzystam ten kolor i już nawet mam kilka pomysłów, które z dumą pokażę na blogu po szczęśliwej realizacji :) A jak dotąd zajmuję on dość sporo miejsca w mojej garderobie i nawet kolor paznokci mam obecnie w tym kolorze :)



































Zdjęcia: Pinterest.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz