środa, 15 maja 2013

Black & White czy White & Black?

No właśnie dobre pytanie :)) Od razu przypomina mi się film animowany Madagaskar i kłopot Martiego, czy jest biały w czarne paski, czy czarny w białe : ))
Dla mnie połączenie tych dwóch kolorów to klasyka, uwielbiam tego rodzaju zestawienia we wnętrzach, jak i we własnej garderobie:) Choć z wielkiego mojego zamiłowania do bieli wolę wersję: biel plus czarne dodatki, nigdy bym się niezdecydowała na całkowicie czarną zabudowę kuchenną mimo, że napewno byłaby mocno efektowna, czy na pomalowanie wszystkich ścian pomieszczenia na czarno... Chętnie poznam Wasze zdanie na temat tych dwóch kolorów razem. Dominuję u kogoś proporcja 50/50 ? :)






























10 komentarzy:

  1. Kultowe zdjęcia, każda aranżacja ciekawa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :)))

      Pozdrawiam :))))))))

      Usuń
  2. Najbardziej podobają mi się czarne lampy, w białym wnętrzu naprawdę się wyróżniają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają takie wnętrza biało-czarne, ale osobiście u siebie bym się nie zdecydowała. Podziwiam ludzi którzy są konsekwentni w wyborze dodatków w tych dwóch kolorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt trzeba się wykazać dużą konsekwencją, by nie wprowadzać innych kolorów, nie wiem czy bym dała radę:)))

      Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  4. Czarne ściany, absolutnie nie, aczkolwiek nie mówię nigdy. Białe i czarne dodatki - jak najbardziej tak:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tu się zgadzamy :))) czarne ściany to dużo za dużo ale dodatki - tak :))))))

      Pozdrawiam :)))))))

      Usuń
  5. White&black, choć jedna ściana pomalowana farbą do tablic-czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farba tablicowa zdecydowanie TAK :))))))))))

      Buziaki i pozdrowienia:)****

      Usuń