czwartek, 9 maja 2013

W kwiecistym nastroju...

Maj to miesiąc rozkwitu...przyroda tak pięknie budzi się do życia:))) Więc postanowiłam dziś poswięcić czas kwiatom i inspiruącym aranżacją... Mam to szczęscie, że kwiaty są ze mną codziennie, dzięki mojemu M. Jednym słowem połowa Naszego stołu to ukwiecony zakątek :))) Stoją dumnie w szklanych wazonach, czasem troszkę się tłoczą, ale ma to swój urok:) Wkońcu musimy gdzieś jadać posiłki:))) Lubię obserwować jak tulipany zmieniają się w czasie, rosną im łodyżki, wdzięcznie się wtedy wyginają i pięknie otwierają swoje główki, ukazując niekiedy kolorowy środek :) Z kolei zapach frezji i lilii jest oszałamiający, czuć aż przed wejściem...Kocham mojego M. za to i za tysiące innych rzeczy, których nie sposób nawet wymienić, nie starczyłoby mi życia ....Ukwiecona i szczęśliwa zapraszam do inspirowania się w każdym dniu pięknem, które Nas otacza...


















Zdjęcie prywatne - zakaz kopiowania.

Zdjęcie prywatne - zakaz kopiowania.

Zdjęcie prywatne - zakaz kopiowania.

Zdjęcie prywatne - zakaz kopiowania.

Zdjęcie prywatne - zakaz kopiowania.

Zdjęcie prywatne - zakaz kopiowania.

Zdjęcie prywante - zakaz kopiowania.

Zdjęcie prywatne - zakaz kopiowania.

Zdjęcie prywatne - zakaz kopiowania.

Zdjęcie prywatne - zakaz kopiowania.

Zdjęcie prywatne - zakaz kopiowania.

Zdjęcie prywatne - zakaz kopiowania.

Zdjęcie prywatne - zakaz kopiowania.

Zdjęcie prywatne - zakaz kopiowania.

Zdjęcie prywatne - zakaz kopiowania.

Zdjęcie prywatne - zakaz kopiowania.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz