piątek, 7 czerwca 2013

Weekendy z planem - weekendy bez planu vol.8

Pora na piątkowy, stały cykl. Dziś przedstawiam Wam restaurację, oczywiście włoską - to chyba moja ulubiona kuchnia:) Da Luigi, która mieści sie przy ulicy Siennej 83, zjemy tam pyszne, proste włoskie dania - zupy, pasty, pizze i desery...mniam. Jak o tym myślę, to już robię się głodna. Lokal ten oprócz smacznej kuchni zachwycił mnie wystrojem....zawsze jak tam jestem nie mogę się na patrzeć... i te żarówki na kolorowych kablach:)) Dla mnie rewelacja, zresztą zobaczcie Moi Drodzy sami...
Oczywiście odsyłam też na stronę tej bardzo ciekawej aranżacyjnie i smakowo restauracji: www.daluigi.waw.pl oraz facebooka. Miłego weekendu Wam wszystkim życzę:))









Zdjęcia: Facebook.

4 komentarze:

  1. Fantastyczny wystrój - od razu widać, że tam serwują kuchnię włoską. Szkoda, że do Poznania mam daleko. miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to knajpka w Warszawie jest :)))))

      Buziaki

      Usuń
  2. Wow! Mnie już sam wystrój kupił, najadłabym się widokiem na to piekne miejsce, zapominając o prawdziwym daniu. Rewelacja!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że Ci się podoba :) wystrój robi swoje --- zgadza się :))))


      Pozdrawiam cieplutko i urlopowo :)))))))))))

      Usuń