wtorek, 2 lipca 2013

Betonowe love

Szukam, poszukuję i zaczynam się poważnie zastanawiać, czy płyty z betonu architektonicznego nie będę strzałem w 10 do Naszej łazienki....podoba mi się ich barwa, porowatość...wkońcu szary to jeden z moich ulubionych kolorów:))))W rezultacie była by całkiem niezła baza do energetycznych dodatków, by ocieplić i ożywić trochę całość. Oczywiście z takiego betonu można także wykonywać kominki, blaty z umywalką czy zlewem, wyspy, półki, schody. Dostępne są płyty gładkie lub porowate, impregnowane bądz surowe, ważą troszkę - min. 14kg /m2 - więc ja zdecydowałabym się zarówno na klej jak i kotwy, które dodatkowo zdobię płytę. Tak czy siak muszę wygospodarować odrobinę czasu na posprawdzanie możliwości...I z niecierpliwością czekam na Wasze opinie :)))))))


















5 komentarzy:

  1. Na zdjęciach wygląda to interesująco, ale nie widziałabym tego u siebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :)))) Kochana, no ale inspirujący jest:)))))

      buziak :)***

      Usuń
  2. Takich inspiracji jeszcze nie widziałam. Naprawdę super, podobają mi sie takie nieco surowe rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak fajnie to wygląda w połączeniu np. z ciepłem drewna ..ale kosztuje...też wg. mnie za dużo:(

      Buziaki

      Usuń
  3. Świetny blog! A jak się Wam podobają takie blaty betonowe? Pozdr.

    OdpowiedzUsuń