środa, 6 listopada 2013

Decyzyjnie.

Moi Drodzy wczoraj klamka ostatecznie zapadła :)
Od dziś rozpoczynamy wielkie odliczanie - kierunek Karaiby :)))) Równo za miesiąc, w Mikołajki, spełni się moje kolejne marzenie - Dziękuje Skarbie :))))))))))))))))))) Mam nadzieje, że dolecimy i wrócimy cali i zdrowi, bo boje się tych dreamlinerów :/ One latają - nie latają?? Ktoś się orientuje?
Natomiast w tle trwają przygotowania do imprezy urodzinowej dla mojego M. Staruszkowi stuknie równa 30stka, choć wcale nie wygląda. Oczywiście prezent już jest, ale na razie nie zdradzę co :))) Mam nadzieję, że sąsiedzi Nam wybaczą :) Przekonamy się już w następną sobotę.
Wnetrzarsko utonęłam w propozycjach sieci H&M Home - naprawdę fajne rzeczy, które widziałabym u siebie :)))) Ciekawi mnie, czy już kolekcje do domu są dostępne poza siecią wirtualną, w warszawskim Klifie miało to się stać tej jesieni, mamy jesień, zatem trzeba sprawdzić :)) Chyba, że już Ktoś z Was był tam i wie ? Mi do Klifu nie szczególnie jest po drodze...ale patrząc na te fotki zdecydowanie warto sprawdzić :)))) Teraz przed świętami było by to kolejne wspaniałe miejsce do zakupu prezentów...

















Kochani baaardzo dziękuje za Wasze komentarze :))))))))))))))



6 komentarzy:

  1. W Klifie otwarcie dopiero 1 grudnia, więc jak nie masz po drodze to się jeszcze wstrzymaj. Mój "staruszek" też skończył 30 w tym roku :-). Udanej imprezy, wyrozumiałych sąsiadów i oczywiście fantastycznego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziekuje za informacje :))) zatem dzielnie czekam , czas zleci szybko mam nadzieje:))) och ci Panowie Staruszkowie:))))

      buziaki

      Usuń
  2. Latają, latają i dolatują bez problemu :) Tylko pozazdrościć kierunku, słońca i nieograniczonego dostępu do rumu. A zatem, oficjalnie bardzo zazdroszczę ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ufff...ulga ze latają i docieraja do celu :) bo do mnie ciagle dochodza informacje o ich awariach:(((((((((((((((( a kariby mazyłam o nich od 2011r :) grudzien 2012 nie dalo rady bo kupowalismy mieszknie zatem teraz nadszedl czas na rum i słonce dlugie plaze...oj to jest to :))

      buziaki

      Usuń
  3. Ależ klimatyczne propozycje, Ty się nie zastanawiaj tylko jedź sparwdzić;)
    A Karaibów zazdroszczę - słońe, plaża i słońce i słońce.... ahhhh....przyślij mi nieco slońca - proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana sklep dopiero od 1,12 takie info otrzymałam od Anicji:))))Kochana obiecuje ze przywioze tyyyyyle słonka dla Ciebie ze starczy minimum do lata 2014:))

      Usuń