poniedziałek, 30 czerwca 2014

Inspiracje ekspresowo vol.3

Kochani nie było mnie tu w piątek, przepraszam, ale musiałam po ostatnich wydarzeniach trochę się wyciszyć, pobyć z Mamą, która do Nas przyjechała na weekend...
Strach, a może raczej w tej chwili już obawa jest nadal we mnie, ale już mniejsza, jestem dobrej myśli...Musi być dobrze :))) Dziękuje Wam za wszystkie komentarze pod ostatnim wpisem:) Jesteście wspaniali -- DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERDUSZKA :)))))))))))))))) Z Wami jest łatwiej przejść przez to wszystko, Wasze ciepłe słowa i wsparcie są nie ocenione :)))
Tymczasem zapraszam na porcje ekspresowych inspiracji, może wypatrzycie coś dla Siebie :)













Zdjęcia: Pinterest.com

13 komentarzy:

  1. Kochana inspiracje świetne jak zawsze:)
    Trzymam kciuki za Ciebie cały czas. Mam nadzieję,że już się lepiej czujesz
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuje jest ciut lepiej i dobrej myśli jestem :)) całuje cieplutko i słonka duuuużo słonka życzę:))))))))))

      Usuń
  2. Wspaniałe inspiracje, fajnie je ze sobą zestawiłaś :) Życzę Ci wszystkiego dobrego, dużo zdrowia dla taty :) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się znaleźć coś fajnego :))))) ściskam i tule mocno:))

      Usuń
  3. Zawsze możesz na nas liczyć Madziu ;)
    Badź dobrej mysli - tak trzymaj! I korzystaj z kazdego momenty aby pobyć z rodziną.
    Buziaki ślę i moc pozytywnej energii :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu Kochana dziękuje za wsparcie to wspaniałe uczucie-- te wszystkie dobre myśli i słowa i ta moc pozytywnej energii jaka otrzymuje :)))) to jest nie ocenione:)))))))))))))))))))))))))) tule mocno do serca i wdzięczna jestem niezmiernie:))))))) buziaki

      Usuń
  4. Madziu Kochana główka do góry :)))) i myśl TYLKO pozytywnie :))) a ja Ci bombę energetyczną będę wysyłać :))) i pisz zawsze @ tymczasem ja dzisiaj zdobyłam cudne szwy na prawej stopie, bo sobie dziurę w niej zrobiłam :(((( boli strasznie... ale buziaki i tak uśmiechnięte ślę :******* :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Moja współczuje :((((( niech się szybciutko goi i przede wszystkim niech już nic nie boli...wysyłam tysiące uścisków i utuleń niech podziałają kojąco:))

      całuje i tule do serducha mocno :)*******

      Usuń
  5. Sklep z tekstyliami domowymi i dziecięcymi. Piękne skandynawskie wzornictwo. Zapraszamy serdecznie!
    www.sohomely.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe inspiracje!!! Lubię podpatrywać takie stylizacje po mistrzowsku zrobione:-) pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno będzie dobrze! Inspiracje zaś boskie, każde zdjęcie uwielbiam i wszystko bym chciała mieć;))) Uściski Kochana:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj znam to doskonale- to "chciałabym mieć"
      buziaki i słonka duuużo życzę Kochana:)))

      Usuń