poniedziałek, 9 września 2013

Wawa Design Festiwal - naprawdę warto cz.1

Kochani wreszcie doczekaliśmy się w naszej stolicy wspaniałego festiwalu:))) Wawa Design Festiwal ruszył 06.09 i trwać będzie do 15.09 w Soho Factory na ul. Mińskiej 25- mnogość wystaw, warsztatów, wykłady i wydarzenia towarzyszące. Tegoroczna edycja jest pod hasłem "human" z założenia odpowiadająca na potrzeby Nas - ludzi:))) Pokazuje Nam świat projektowany przez i dla człowieka, zwraca uwagę na ważne, a pomijane nurty społeczne oraz na prawa człowieka- projekt :"Białoruś. Ulica której nie ma" wystawa realizowana w budynku 65(55) czynna przez cały okres trwania festiwalu w godzinach 11:00-19:00. Soho Factory i festiwal to doskonałe miejsce do spotkania kreatywnych, uzdolnionych ludzi z pasją prezentujących swoje produkty.
To również miejsce dla wspaniałych młodych projektantów odzieży, biżuterii - niestety jak wynika z planu festiwalu trwający tylko przez weekend -i był to Polish Fashion Industry/Street Kamp/Fashion&Design. Moi Drodzy - byłam, widziałam i obkupiłam się w same cudowności ciuszkowe i domowe :))) Mam nadzieję, że jeszcze powtórzy się taka inicjatywa:) Mamy mnóstwo zdolnych, młodych ludzi i to jest bardzo budujące:))) Więcej o festiwalu na stronie: www.wawadesign.eu znajdziecie tam pdf z całym harmonogramem. Zachęcam i namawiam gorąco do odwiedzenia Soho Factory:))
Przed Nami jeszcze wg mnie ciekawie zapowiadający się cykl z materiałoznawstwa, należy się na nie zapisać przez stronę festiwalu - zakładka z prawej strony okna :)) Kochani, moje zdanie - korzystajmy :)))) Poniżej fotki, które udało mi się zrobić - porcja pierwsza, kolejna jutro :))



























Zdjęcia prywatne - zakaz kopiowania.


11 komentarzy:

  1. Wspaniałe! Zazdroszczę, że mogłaś wszystkie te propozycje zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochana oczka mi się świeciły że ho ho

      buziaki

      Usuń
  2. Ha! Rzeczywiście następnym razem musimy się umówić i pójść razem :D A wybierasz się może na to: http://targiwnetrzarskie.pl/home/? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie:( na to akurat nie mam jak :(((( ale liczę na Twoja relacje:))))

      buziaki

      Usuń
    2. Postaram się coś przygotować :)

      Usuń
  3. Dziękuję za relację, fajnie miałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotki - miło popatrzeć co "działo się" festiwalu designu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)) starałam się pstrykać telefonem jak najwięcej by móc się z Wami tym podzielić:)))

      buziaki:)

      Usuń
  5. misiowe krzesła - fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak miśki biją rekordy popularności i komplementów:)))

      Usuń