czwartek, 25 kwietnia 2013

Denim - inspiration

Moja jeansowa koszula kupiona niedawano w galerii i sukienka przywieziona z Wysp Kanaryjskich rządzą w mojej szafie:)) Denim - gorący trend na wiosnę - lato 2013, oprócz naszej szafy, obecny również we wnętrzach:))) W postaci, mebli, różnych dodatków, tkanin, tapet i uwaga Ralph Lauren stworzył całą gamę kolorystyczną farb, które na ścianie, zarówno kolorem, jak i fakturą przypominają jedną z najbardziej znanaych tkanin świata. Chyba zatrzymam stare pary jeansów i jakoś je poprzerabiam, np. tak jak na 15 zdjęciu, pomysł jak dla mnie świetny :)))































6 komentarzy:

  1. ekstra inspiracje,kieszeniowiec do zgapienia :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się kieszonkowiec pierwsza klasa:)

      Pozdrawiam :))**

      Usuń
  2. Bardzo ładnie:)Ja jestem wzrokowcem, więc raczej oglądam blogi niż je czytam a u Ciebie ładne zdjęcia,dlatego będę zaglądać:)Pozdrawiam i dziękuje za wizytę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :)))) i oczywiście zapraszam do odwiedzania:))

      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. Ciekawie wygląda ten jeans, warto pomyśleć o wprowadzeniu pewnych elementów :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja :))))

      brzmi zachęcająco :) będę zerkać na bloga u Ciebie :)))

      Pozdrawiam :)***

      Usuń