piątek, 12 kwietnia 2013

Weekendy z planem - weekendy bez planu.

Rozpoczynam nowy cykl, który będzie zawierał miejsca, które odwiedziłam i które zostały na stałe w moim życiu...miejsca, do których bardzo chętnie i bez wahania wracam, które bez mrugnięcia okiem gorąco polecam!!! Chcę zaprezentować bardzo szczególne i wyjątkowe dla mnie miejsce, czyli Leśny Dworek w Zakopanym na ulicy Tatary 44a. Usytuowany w cichej, spokojnej okolicy, z kojącym dzwiękiem płynącego obok strumienia, z widokiem na piękne Tatry. Do zaoferowania ma kilka pokoi, każdy wykończony jest zupełnie inaczej co jeszcze bardziej dodaje mu uroku i zdecydowanie wyróżnia na tle tego, co możemy znaleść w innych pensjonatach czy hotelach. Parę lat temu trafiłam na niego przegladając oferty wynajmu pokoi na weekendowy wyjazd dla siebie i ukochanego. Szukałam czegoś wyjątkowego, bo to był nasz pierwszy, jako pary, wypad za miasto. Serduszko zabiło mi mocniej jak moim oczom ukazały się zdjęcia cudownie zaśnieżonego i pięknie oświetlonego domu...a następnie jeden, nie duży, pokój o nazwie Szyszka. Wiedziałam, że pojadę tyko tam :)) Była sroga zima, zaspy aż po dachy samochodów, podróż dłuuga, dojechaliśmy ok 21:00. Przywitał nas przemiły Właściciel, pomógł z bagażem, oprowadził i pokazał co i jak :)))) Pokój cudny, przytulny i wygodny, jednym słowem uroczy. Zakochałam się w tych białych mebelkach i kraciastych dodatkach, w pękatych kubeczkach, w których popijaliśmy grzańca. Oboje stwierdziliśmy, że jeśli Zakopane, to tylko tu. Rewelacyjne jest też to, że każdy z gości może swobodnie korzystać z sauny i jacuzzi, co po narciarskim szaleństwie, długich spacerach i wędrówkach górskich jest wręcz niezbędne, by się jeszcze bardziej zrelakasować czy zregenerować :)) Całoroczny grill, a w zasadzie chata grillowa daje możliwość wspólnego spędzania czasu przy blasku ciepłego ognia, Właściciele oczywiście służą pomocą w rozpaleniu :) I tak odwiedzamy to rewelacyjne miejsce, jedyne w swoim rodzaju, wybierając ulubione apartamenty, m.in.: Szarotkę, Alpejski i wspomnianą Szyszkę, raz sami, raz z Przyjaciółmi i za każdym razem jest wspaniale, bo gdzie wyjątkowe miejsce i wyjątkowi mieszkają ludzie nie może być inaczej. Poniżej kilka zdjęć:) Jeśli Ktoś chcę zobaczyć i dowiedzieć się więcej zapraszam:)))) Bo ja już chcę tam jechać....
http://www.lesnydworek.eu/?d=apartament_alpejski&j=pl


















Zdjęcia: lesnydworek.eu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz