czwartek, 4 kwietnia 2013

Love lanterns !!!

Uwielbiam lampiony, latarenki szczególnie te metalowe z dużymi szklanymi szybkami. Wzorów, kolorów mają nieskończenie wiele, a co za tym idzie dają nieskończenie wiele możliwości i inspiracji. Mogą służyć do dekoracji mieszkania, tarasu, ogrodu, stołu gdy zapraszamy gości i nie tylko. Mam już kilka, niektóre kupiłam w Berlinie, niektóre w Ikeii i Home&You. Grzecznie czekają na swój debiut w naszym ogródku przy nowym mieszkaniu:) Wyobrażam sobie - ciepły letni wieczór, zielona trawa, zapach maciejki, z domu płynie spokojna muzyka... ja w wygodnym ogrodowym fotelu z lampką wina i ulubioną książką:) kilka rozstawionych lapionów ze swoim ciepłym blaskiem świec...Rozmarzyłam się...No, ale tak jak wspomniałam różnorodność jest wprost ogromna, każdy z łatwością dobierze lampiony doskonale wpisujące się w stylistykę wnętrza, do którego je zaprosimy :)





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz