sobota, 20 kwietnia 2013

Stół - więcej niż mebel...

Jakoś ciężko mi sobie wyobrazić mój przyszły dom bez stołu i krzeseł na min 6 - 8 osób. Dla mnie stół to serce domu. Przy nim toczy się codzienność, to przy nim celebrujemy wspólne posiłki, świętujemy. Często też pracujemy, czy odrabiamy lekcję z naszymi pociechami. Obecnie musi wystarczyć mi standardowy stół z Ikei na 4 osoby, ale zawsze dbam, by były na nim swieże kwiaty...a właściwie to o to dba mój Mężczyzna :)) za co mu szczerze dziękuje!!!! Za tą niebywałą wytrwałość i konsekwencję, ponieważ kwiaty dostaję codziennie:)))))) Dzięki Niemu znam już baaardzo dużo gatunków kwiatów, na które wcześniej nie zwracałam uwagi. Frezje, tulipany, róże, eustomy i gerbery na dziś - to moje ulubione. Dbamy o nie wspólnie -  stoją i cieszą moje oczy długo:) co za tym idzie wazony zajmują połowę naszego stołu. I tak od paru lat, a zaczeło się od kilku białych róż :))) Kto by pomyślał...
Lubię gotować, wymyślać swoje przepisy lub troszkę modyfikować te znane. Wszak najcenniejszym posiłkiem dla mnie jest śniadanie, które niestety czasowo tylko w weekendy dajemy radę przygotować tak po naszemu...Wtedy wszystko robimy razem: pięknie nakryty stół, swieżo wyciśnięte soki: dla mnie czerwony grejfrut dla niego pomarańcza, jedzonko na słodko lub na słono. Nigdzie się nie śpieszymy, jest czas na rozmowę, żarty i snucie planów na resztę dnia...i życia...
Podsumowując, dla mnie stół jest niezaprzeczalnie niezbędnym meblem w domu, jak i w ogrodzie, i tak ma być w naszym nowym M. Tym czasem wykorzystując sobotni, wolny, wieczór szukam inspiracji, oto wyniki:



























8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe inspiracje. Stół jest ważny to prawda, ale gratuluję mężczyzny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie , gratulację przekazałam :)))))))))))

      Usuń
  2. Każdy z tych stołów ma w sobie to COŚ:)) Fajnie ogląda się te zdjęcia. Super!
    Dzięki za odwiedziny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że sie podobają:) Napewno zajrzę do Ciebie nie jeden raz :)) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Tak, stół jest bardzo ważnym przedmiotem w domu. Ja mam stół na 6 osób a marzy mi się na drugie tyle :) Tylko miejsca do postawienia takiego olbrzyma, brak ;(
    Pozdrawiam
    bZuzia

    P.S. Dołączam do gratulacji Ali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak właśnie ten ciągły brak miejsca :( zawsze tych metrów gdzieś brakuje, ale może wtedy Jesteśmy jeszcze bardziej kreatywni :))) Gratulację oczywiście przekazane:)))

      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Milenko cieszę się , ze do mnie trafiłaś. mam nadzieję , ze będziemy się widywały wirtualnie częściej. zachęcam do zakupów i skorzystania z 10 % rabatu Buziaki Gosia z hoemfocuss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gapa ze mnie bo nawet się nie przedstawiłam ...i to nigdzie:( nazwa bloga trochę myląca..zabawnie wyszło:)))))))) bo ja nie Milenka tylko Magdalenka :))) Moje nie dopatrzenie hihihi:)) Pozdrawiam Cię serdecznie i pamiętam o rabacie --kusi jeszcze bardziej :)))))))))))))

      Usuń